Geplaatst: 02-05-2006 23:06
[55391] Probleem is als volgt:
Motor slaat uit bij laag toerental tijdens het rijden of start helemaal niet. Uitlaat geeft blauwe walm tijdens startpogingen en heeft een behoorlijke benzine lucht. Klant klaagde al eerder over een hoog benzine verbruik en het 'ploffen van de uitlaat".
De temperatuur sensor is al reeds vervangen op het inlaatspruitstuk en de bougies zijn ook al vervangen, maar het probleem blijft. Zit zelf te denken richting verstopte uitlaatdemper of kapotte lambda sonde.
Auto is uitgelezen met TECH 1 uitleescomputer en heeft geen foutcodes, alleen de lamda waarde schommelde niet van 200-800 mv maar bleef op 800 mv staan (rijk).
Wie heeft er een ander idee of oplossing?