Geplaatst: 04-05-2006 7:44
[55448] De ruitenwisser reageert traag op het uitzetten, hij gaat nog wel 10 keer door. Schakelaar vervangen want als ik doordruk gaat de wisser direct uit. Maar hielp ook niets toen interval relais besteld maar voor mijn gevoel de verkeerde. Ik kan nl alleen een groot zwart relais (8x5cm) vinden warin in het voel klikken maar ik kreeg een veel kleiner relais maar ik kan niet vinden waar deze hoort.
Wie weet raad
Sido