Geplaatst: 13-08-2007 19:34
[86333]Probleem:
Afslaan van de motor als deze warm is.
Soms niet te starten, soms afslaan onder stationair lopen, nooit onder rijden.
Motor niet meer te starten, start wel maar slaat niet aan.
5 minuten wachten, en motor slaat weer aan.
Nog niet uit laten lezen, mischien dat iemand het herkend?
Gr. Niels