Geplaatst: 15-08-2007 9:32
[86443]hallo collega's
vreemde af en toe storing vento tdi 66kw
volgens klant (zelf nog niet bemerkt) zo nu en dan reageerd het gaspedaal niet alleen stationair
contact uit en weer aan dan is alles weer normaal
en zo nu en dan kan wen niet starten het gloei lampje werkt dan ook niet
volgende heb ik uitgevoerd:
- storinggeheugen uitgelezen -> geen foutcodes
- gasklep positie sensor gecontroleerd met vag-com -> waardes lopen netjes op geen terug val
denk aan relais 109 maar dat heeft niets temaken met het gaspedaal
kent iemand dit probleem?
bedankt alvast