Geplaatst: 08-05-2006 21:53
[55721] Help. Ik zit met een probleem.
Ik heb een scorpio 2.4 v6 automaat gekocht voor de autocross.
nu was de verdelerkap wat slecht, en heb deze vv.
Na ongeveer 15 min mooi lopen begon de auto wat te horten en te stoten, en stopte ermee. Daarna niet meer aan de gang te krijgen. Krijg geen vonk.
Gemeten spanningen: Op de bobine met contact aan 13V, tijdens starten zakkend tot ongeveer 7 a 8 Volt.
Wie o wie helpt me uit de brand?
Groeten Wilco.