Geplaatst: 18-08-2007 16:55
[86692]Hallo mede forum genoten.
Sinds een paar dagen schakelt mijn mooie Octavia niet meer van Benz naar LPG.
Eerst hielp het soms om met warme motor opnieuw te starten, nu schakelt ie bijna helemaal niet meer naar LPG.
Installatie: Teleflex GFI (voorheen AG).
Auto heeft 140.000 gelopen en bij 85.000km een nieuwe (LPG)kop gekregen.
Groet, Pieter