Geplaatst: 10-11-2004 21:54
Auto heeft nieuw brandstoffilter gekregen.Deze is afgevuld met diesel.Heeft toen nog 2 uur op de brug gestaan omdat er nog een setje remblokken onder moesten waar we op moesten wachten en slaat na een paar kuchjes niet aan.Denken nu aan lucht in het systeem, maar zijn er tips om het systeem te ontluchten?Of gewoon filter opnieuw afvullen? Gaan morgen weer verder, maar hou me aanbevolen voor suggesties.