4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-11-2004 13:00
Het lampje van de voorverwarming slaat meteen af na het opzetten van het contact. Ik heb de gloeikaarsen uitgetest = OK en de voorgloeirelais vervangen, doch blijft het probleem bestaan.
Wie weet hier raad mee?