Geplaatst: 18-07-2005 23:15
[35082] 2.5TDI ajt motor doet ongeveer half jaar met een gaspedaal geeft dan storing onduidelijk singnaal. Heeft naar nu blijkt na opvragen onderhoudshistorie 4e gaspedaal verbruikt. Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe dit goed te verklarend. is er iemand met een dergelijke ervaring of enig idee. b.v.d.