6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-07-2005 16:10
heeft er emand ervaring mee..turbo werkt niet meer..naar wat moet ik kijken ...turbo niet vast , vind geen drukleidingen gescheurd en overduksensor ook vervangen onder de waterkast....????