Geplaatst: 21-07-2005 16:29
[35228] Het volgende probleem doet zich voor,de auto heeft totaal geen vermogen meer.Eerst was er alleen een soort van toeren begrensing bij 150 km/h, maar nu wil de auto de 140 km/h niet eens meer voorbij. Alleen als ik heel rustig gas geeft kruipt hij naar de 140 km/h.
Bij het loshalen van de inlaat,opzoek naar een defecte sensor,bleek dat deze vol zat met motor olie.Wat kan hier de oorzaak van zijn ?
De auto heeft 170000km gelopen,rookt niet en start zonder problemen.
Reinoud