14 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-07-2005 21:07
[35255] wij hebben bij deze auto vandaag het hydraulische blok in de automaat vervangen maar komen er nog niet helemaal uit met het oliepeil van de automaatbak wie weet hier de juiste procedure voor