Stinken diesel en lawaai koud

5 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-07-2005 17:26

[35515] Goedemiddag,

Krijg morgen een vito 110 CDI. Deze klinkt s'morgens net als een trekker moet nog naar kijken maar denk aan een injector. Iemand nog een idee?

Ook moet de auto naar diesel stinken dit doet hij al langer en dit is ook al eens gecontroleerd maar toen is er nergens lekkage geconstateerd. Tips?

Alvast bedankt René