Geplaatst: 26-07-2005 17:26
[35515] Goedemiddag,
Krijg morgen een vito 110 CDI. Deze klinkt s'morgens net als een trekker moet nog naar kijken maar denk aan een injector. Iemand nog een idee?
Ook moet de auto naar diesel stinken dit doet hij al langer en dit is ook al eens gecontroleerd maar toen is er nergens lekkage geconstateerd. Tips?
Alvast bedankt René