stuur valt iets om

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-07-2005 15:47

[35566] hallo,

Er staat hier een polo, waarbij het stuur iets naar rechts valt zodra je weg rijdt.

Auto heeft vier nieuwe banden, is 2x uitgelijnd, draagarmrubber rv is v.v.

Geen speling op spoorstangen,fuseekogels, rubbers.

Herkend iemand deze klacht?

BVD gep