Geplaatst: 29-07-2005 23:52
Ik heb een zeer krap budget.
daarom heb ik afgewerkte hydroliek olie in mijn carter gegooid,tot mijn verbazing
begon de lagers wat te tikken,ik heb op advies van een automonteur
gerard,wat zaagsel in de motor gegooid om het geluid wat te dempen.dat heb niet geholpen.
toen ben ik over gegaan op ruwe olie.(schijnt zeer goed te zijn voor je krukaslagers)
dat heb heeel goed geholpen,ik ben naar dusseldorf op en neer gereden,en stond bij thuiskomst de motor ineens vast,nou ik heb ik gelezen
dat je met afbijt,de motor weerlos krijgt is dat zo????
ik ben bang dat me koppakking wegvreet???