Geplaatst: 02-08-2006 17:35
hallo
ik heb hier een twingo 1.2 16v
de gaat in noodloop zodra je het gaspedaal intrapt.
het begon met 1 keer in de maand en dan was het nadat je de auto uit gezet hebt weer over, maar nu blijft maar in noodloop springen
autodiagnos geeft code 1041 gasklephoeksensor aan
heeft iemand dit al eens meegemaakt of het probleem het gasklep huis is of dat toch de bedrading een probleem geeft ???
b.v.d