Geplaatst: 03-08-2006 16:53
Beste monteurs.
Wij hebben het volgende probleem met een skoda octavia.
Bij deellast gaat de motor inhouden/stotteren. bij volgas en stationair geen problemen.
Ik heb de lmm al gewiseld met een andere, echter geen verschil.
Ook bougie's vervangen en iets nauwer afgesteld. geen verschil.
Beide lambdasondes zijn ook al vervangen, deze stonden in het foutgeheugen.
Ook stond de lmm in het geheugen. klacht is zowel op benzine als lpg!
Misschien in de ontsteking?
alle reactie van harte welkom.