Geplaatst: 23-08-2007 19:52
[87096]De auto is onder het rijden uit gevallen. Daarna wou hij niet meer aanslaan er is een nieuwe verdelerkapje en een rotor opgegaan i.v.m. dat er alleen op de bougie van cilinder 3 een vonk was. maar daarna staat hij nog steeds niet aan.
De bougie kabels zijn gecontroleerd
Zitten nieuwe bougies in
Krijg van de bobine een vonk
Heeft iemand hier meer ervaring mee gehad?