Geplaatst: 09-08-2006 18:54
[61540] Heel raar probleem:
Heb vanmiddag remblokken vervangen en draagarm linksvoor.
De motor liep prachtig mooi toen ik de auto de brug op reed..Toen ik klaar was en ik de auto van de brug wilde rijden, wilde de motor moelijk aan slaan. Wanneer hij aanslaat loopt hij maar op 2 of drie cilinders...
Wie of wie heeft misschien een idee wat dit kan zijn? De krukassensor?
Wel moet ik nog even vermelden dat de toerentalmeter ook vreemd doet, die gaat alle kanten op......