Geplaatst: 24-08-2006 23:41
[62599] jongens vollgende probleem inspuit lampje brand op de insturumenten paneel dan geen vermogen
ben al een week mee bezig alles aan gedaan nu geen raad meer,vervangen egr klep en de gasklep huis schoongemaakt verstuivers los laten controleren een slecht vervangen niet geholpen op aanraden van de dealer
inspuitpompsensor vervangen niet geholpen alle slangen aansluitingen van de turbo en dergelijke okee.
laatste hoop diestrubutie riem vervangen met speciaal gereedschap van renault auto start niet meer
controleren geen brandstof hoge drukpomp onderde auto werkt niet geen spanning zekeringen in orde mischien relais moet nog kijken kan iemand alvast zeggen waar deze bevind of heef dat met tandriem te maken
als de lampje brandde dan hele nacht accupool los dan goed als je gaat rijden goed optrekken en goed vermogen na half uur dan lampje aan dan geen vermogen motor loopt op 4 cil. en netjes
heef iemand ervaring hiermee
geef alle info door aub alvast bedankt