Espace 2.2 dci inspuitstoring melding gele balk op het paneel

24 reacties

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motorcode
dci
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-08-2006 23:41

[62599] jongens vollgende probleem inspuit lampje brand op de insturumenten paneel dan geen vermogen

ben al een week mee bezig alles aan gedaan nu geen raad meer,vervangen egr klep en de gasklep huis schoongemaakt verstuivers los laten controleren een slecht vervangen niet geholpen op aanraden van de dealer

inspuitpompsensor vervangen niet geholpen alle slangen aansluitingen van de turbo en dergelijke okee.

laatste hoop diestrubutie riem vervangen met speciaal gereedschap van renault auto start niet meer

controleren geen brandstof hoge drukpomp onderde auto werkt niet geen spanning zekeringen in orde mischien relais moet nog kijken kan iemand alvast zeggen waar deze bevind of heef dat met tandriem te maken

als de lampje brandde dan hele nacht accupool los dan goed als je gaat rijden goed optrekken en goed vermogen na half uur dan lampje aan dan geen vermogen motor loopt op 4 cil. en netjes

heef iemand ervaring hiermee

geef alle info door aub alvast bedankt