Geplaatst: 27-08-2006 22:50
[62783] Hoi
na een kortsluiting in de 14 polige stekker (zwart linksvoor in motorruimte) is het instrumentenpaneel stuk.
nu zou ik willen weten als er op de bruinwitte kabel die op pennummer 7 zit, in de blauwe stekker achter op het instrumentenpaneel, een constante massa te meten is (-12v) of enkel na contact aanzetten.
ik zou ook willen weten waar die bruinwitte kabel zijn massa haalt (komt die rechtsreeks van de carrosserie of ergens van een relais of stuurdoos).
ik weet wel dat er een massalas (nr.110) zit in de kabelstreng ,achter in het dashboard, waar er een stuk of vijf bruinwitte kabels samengesoldeerd zijn en waarvan er 1 naar die pennummer 7 gaat
momenteel meet ik er 0V op
is er ev. iemand die soms een stromloopschema kan doormailen met de massalassen van die auto.
dank