Geplaatst: 03-12-2004 11:55
[21847] een pajero bj 9-96 2800 turbo intercooler slaat slecht aan als hij koud is, als er elke dag mee gereden wordt gaat het nog wel maar als hij een paar dagen stil gestaan heeft gaat dit gepaard met veel blauwe rook en op een paar cylinders lopen
wie heeft er een oplossing bvd Bert