3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-12-2004 21:52
ik heb een 307 sw 110 pk (2000 cc)staan, de ene keer start deze goed en de ander keer moet je heel lang starten voor hij aanslaat. Storingen uitgelezen, geen storingen. Is de hoge druk pomp per definitie kapot ????