Geplaatst: 16-12-2004 15:40
[22566] 22dth motor - bij volle tank geen probleem, wanneer de tank op 1/4 komt slaat de motor af bij snelheid minderen. Na lang starten slaat de motor weer aan, en kan er weer gereden worden, tot wanneer er weer snelheid geminderd wordt. Als men terug vol tank is het probleem opgelost. Ik meen gezien te hebben dat net voor het stilvallen de brandstofmeter wegvalt. Bosch diagnoseapparaat geeft geen foutcode. In de brandstoftank zit geen opvoerpomp enkel een vlotter. Wie weet raadt