Geplaatst: 01-08-2005 9:33
[35836] Goedemorgen,
Heb hier een 2.3 5 cilinder audi 80 waarvan er een tik onder het kleppendeksel lijkt weg te komen. Niet bij stationair maar bijgasgeven en loslaten. Heb kleppend. losgehad maar viel niets bijzonders te zien. Verdenk de hydraulische stoters maar er zit ook zo'n vacuumpomp op die ook op de TDI zit. Iemand ervaring met deze motoren?
Alvast bedankt René