Geplaatst: 03-08-2005 11:21
c5 2.0 automaat
wanneer je de motor start loop de motor eerst even goed en gelijk daarna begint hij beroerd te lopen. het lijkt als of hij op 3 cilinders loopt. de parameter schermen zijn allemaal goed en het injectie systeem geeft geen storingen aan. als de motor warmer wordt gaat hij weer goed lopen.
met de viergas meting is te zien dat het hc gehalte erg hoog is tussen de 300 en 600 ppm.
de injectie computer heeft al de nieuwste software.
verder hebben we bobine en injectiegalerij en de koelvloeistoftemp. sensor al om gewisseld.
ik hoor graag van jullie