Geplaatst: 03-08-2005 23:32
Als motor koud is is er niks aan de hand maar als ik effe gereden heb en ik stop gaat het stationair toerental op en neer en hij slaat soms af.
heb nog een 325i dus heb al vanalles omgebouwd,
de stationair regelklep,luchtmassameter maar geen resultaat.
zou dit aan de labda sonde kunnen liggen of zit ik verkeerd te zoeken.