airco blaast weinig koude lucht

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-05-2005 16:54

[32256] Ik ben in het bezit van een 190E 1.8 van 92 Automaat met airco. Als ik mijn airco aan zet blaast hij wel redelijk koude lucht als ik op de snel weg rijd maar als ik file of in de stad rijd blaast hij bijna geen koude lucht! Kan ik er iets aan doen dat hij het weer goed doet?