Geplaatst: 04-09-2006 14:45
[63281] Geen vonk, wel brandstofpomp (drukopbouw). Als men bij de ontsteking de signaaldraad van de hall gever aan de massa tikt, dan vonkt hij ook niet. Wat gek is dat men op de plus van de hall gever 11.5 volt meet met een voltmeter. Controleer je dit met een testlampje, dan zakt de spanning naar 4.5 volt. Heb de massa's gecontroleerd. Voedingen van de ECU. etc. Als ik de hall gever met de scope meet krijg ik ook geen signaal. Zet ik er 12 volt op (plus hall-gever) dan veranderd er niets. Zou Hall gever toch kapot zijn? Maar waarom bij pulsen aan massa dan geen vonk?
Wie weet raad.