Geplaatst: 07-09-2006 0:27
[63472] Auto slaat regelmatig af, en omdat het een automaat is, is het zeer irritant.
Bij starten moet je iets gas geven, anders slaat hij slecht aan.
bij controle aansluitingen computer bleek pootje 12 van motorcomp. plat te liggen, deze
heeft verbinding met stationairregelklep.
Teruggebogen maar zonder resultaat.
ga nu computer openmaken en kijken of print een losse verbinding heeft.
Ik ga ook gasklephuis reinigen.
Of is er een andere mogelijkheid?