Geplaatst: 06-09-2006 22:08
Bij starten wagen geregeld foutcode mapsensor, kan gebeuren na 5 min of meerdere uren stilstand.Wagen heeft dan geen stationair toerental en kan enkel aan de praat gehouden worden door een hoog toerental.Kan men 2 a 300 meter doorrijden dan verdwijnt het diagnoselampje en draait de motor normaal tot men de wagen terug stillegt.Nog niets uitgevoerd aan de wagen komt volgende week binnen voor het probleem, iemand suggesties?
grtn Geert