Geplaatst: 15-10-2007 16:36
[90648]Motor gaat horten en stoten bij warme motor. Indien onder het rijden dan het contact wordt uitgezet en daarna weer direct aan is het heel even over. Je moet de motor echt helemaal warm rijden om de storing te reproduceren. Tevens gaat de motor ook stationair af en toe onregelmatig draaien en slaat af en toe af. Reeds vervangen, uitgewisseld: Bobine, ontstekingsmodule, bougiekabels, brandstofdrukklep, lamdasonse en nokkenaspositiesensor. Heeft totaal niets geholpen het vreemde is dat de uitleescomputer niet is de rekeneenheid kan komen. We kunnen dus geen storing uitlezen.
Kan iemand mij wat hinten geven om op de goede weg te komen.