Geplaatst: 16-10-2007 17:16
[90722]als je met de auto rijdt is er niks aan de hand totdat je gas los laat en dus eigelijk afremd op de motor dan slaat hij af of schakeld automatisch over op benzine, als je op benzine rijdt geen enkel probleem.
de verdamper Necam is al uitlekaar geweest en schoon gemaakt nieuwe stappenmotor op verdeelhuis gezet andere computer geprobeerd ander verdeelhuis geprobeerd afsluiters vervangen bedrading gecontr. naar stappenmotor
WIE HEEFT DIT AL EENS MEEGEMAAKT?????