Geplaatst: 16-06-2006 14:42
[58200] De kalnt wil graag dubbele bediening inbouwen maar hij schijft een onderbreker te moeten maken dan wanneer jij hard op de rem trapt de motor moet uitslaan wie weet hoe ik dat moet doen .
Met vriendelijke groet
Sido Schat