Geplaatst: 03-10-2007 16:04
[89787]hallo,
hoe kan ik de automaatbakolie controleren van deze a klasse automaat
ik zie de peilstok wel, maar er zit geen peilbuis in, en er staat dealer only of zoiets.
als je met deze auto rijdt hoor je een heel licht rammelend geluid net voordat hij overschakeld.
de auto schakelt verder gewoon heel soepel, en als de radio aanstaat hoor je hem niet.
heeft er iemand een idee?