Geplaatst: 03-10-2007 17:36
Wij hebben een renault kangoo 1.2 16V staan en cilinder 4 doet niet mee. Bougie's al vervangen en cilinder 4 blijft nat compressie gemeten was ook goed ik heb er een bougie los bij aan gehangen en dan vonkt hij wel. kan het zo zijn dat de bobine toch stuk is? Alvast bedankt Jonny