Motor draait koud niet stationair.

7 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1985
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-12-2004 15:25

Als de auto op temperatuur komt loopt en rijdt hij goed.

Auto slaat gelijk aan koud, en valt daarna uit,gelijk weer starten ,weer aanslaan en gelijk afslaan,tot dat hij op temp komt en dan blijft hij draaien,alleen niet op verhoogd toerental.

Koudstart ventiel is al vervangen en temp-sensor van computer.

Heeft iemand nog een tip?