koud slecht starten

5 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-12-2004 20:02

[22913] hallo wij hebben hier een transit staan met een 2.5l dieselmotor. wie kan mij vertellen hou het koudstartsysteem van deze auto werkt.

deze auto heeft geen gloeibougies, alleen een soort vlamstartsysteem. bij welke temperatuur werkt deze en welk component zorgt hiervoor.

het probleem is dat de auto slecht start als het koud buiten is.

alle informatie is welkom.

groetjes edwin