2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-01-2005 14:43
[24163] Deze auto trilt hevig tussen de 60-80 km/h. Het zit niet in de aandrijving volgens hij begint als hij in de 3e versnellings zit (automaat)
Rubber en motorsteunen zijn ok.