Geplaatst: 15-06-2005 21:46
heb een 200sx (laatse model met zwart kleppendeksel) en als de motor warm is draait deze stationair zeer onstabiel tot zelfs stilvallen toe. bij het rijden voel je ook een ligt geschok. heeft ook minder vermogen dan vroeger. het verbruik zou hoger zijn dan vroeger. bougies zijn potzwart en de compressie is goed. er is ook een foutcode van de pingel sensor (knok sensor), moet nog die procedure eens volgen. iemand raad