Geplaatst: 20-06-2005 17:56
Hallo, ik heb een marbella van 92,de motor draait stationair
onregelmatig. als je rijdt en je laat het gas los dan gaat de motor slecht,stotterend lopen .
Zolang je gas geeft is er niets aan de hand, houdt niet in,
slaat niet af.trekt goed
de CO test was voor de APK goed
de carburateur is gereinigd,benz pomp,goed
ikzelf dacht aan een versleten distributieketting ,maar de auto heeft geen conventionele verdeler zoals vroeger
ik zelf heb veel ervaring met auto,s ,alleen was dat in de tijd van chromen bumpers en contactpuntjes
Alvast bedankt voor uw reaktie