slecht lopen van de motor bij gas loslaten

5 reacties

Opgelost

Merk
Seat
Model
Marbella
Type
Marbella
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-06-2005 17:56

Hallo, ik heb een marbella van 92,de motor draait stationair

onregelmatig. als je rijdt en je laat het gas los dan gaat de motor slecht,stotterend lopen .

Zolang je gas geeft is er niets aan de hand, houdt niet in,

slaat niet af.trekt goed

de CO test was voor de APK goed

de carburateur is gereinigd,benz pomp,goed

ikzelf dacht aan een versleten distributieketting ,maar de auto heeft geen conventionele verdeler zoals vroeger

ik zelf heb veel ervaring met auto,s ,alleen was dat in de tijd van chromen bumpers en contactpuntjes

Alvast bedankt voor uw reaktie