Geplaatst: 27-06-2005 16:51
[33911] Airco werkt niet en klant vraagt om het systeem even te vullen.Echter daar zit nog voldoende in en ook schakelt de airco gewoon in als we die aanzetten.Koppeling schakelt in, maar er wordt geen druk opgebouwd.Systeem is afgevuld.Iemand ervaring met deze airco pompen? Defect of kan er iets anders aan de hand zijn?