Airco bouwt geen druk op

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-06-2005 16:51

[33911] Airco werkt niet en klant vraagt om het systeem even te vullen.Echter daar zit nog voldoende in en ook schakelt de airco gewoon in als we die aanzetten.Koppeling schakelt in, maar er wordt geen druk opgebouwd.Systeem is afgevuld.Iemand ervaring met deze airco pompen? Defect of kan er iets anders aan de hand zijn?