Geplaatst: 23-06-2005 18:38
[33717] hallo mensen!
dit weekend komt een klant met een golf gti 8v pf-motor van 1989.
deze heeft de klacht dat de auto totaal geen vermogen meer heeft,bij optrekken begint de auto te stotteren en valt weg.
hij zou ook ploffen bij de inlaat tijdens het wegrijden.
nu wilde ik beginnen bij de luchtmassameter,aangezien de rest in orde zou zijn.
maar daar ik reeds 10 jaar niet meer werk bij de vag,heb ik geen info over de waardes en de posities van de stekkers op de luchtmassameter.
zou iemand mij kunnen zeggen waar wat gemeten moet worden op de lmm?
alvast bedankt voor jullie reacties