Geplaatst: 27-06-2005 23:37
[33943] Weet iemand hoe het toerental bij koude motor iets hoger is af te stellen op de lijnpomp? Motornr.is 602-940.Ook had ik graag een overzicht van de vacuum aansluitingen die op de pomp zitten. Er gaat een zwart/wit gekleurde vacuumleiding naar binnen welke niet is aangesloten en waarvan ik niet kan herleiden waar hij aan moet zitten. Deze is niet om de motor af te zetten. deze zijn namelijk dikker en bruin van kleur, en gaan ook naar het contactslot.Als iemand een vacuumschema heeft, graag even faxen op 040-2076373.
Met vr.gr. ronald.