Geplaatst: 03-07-2006 16:18
[59263] hallo.
ik heb hier een passat waarvan de achterklep niet op de centrale vergrendeling werkt
ook werkt hij niet op de bediening vanuit de bestuurdersdeur.
hij kan alleen open via de sleutel in de achterklep
op de servo motor in de achterklep komt geen spanning en op de schakelaar op het slot (waar je de sleutel in stopt) ook niet
ook heb ik de schakelaar die de achterklep moet openen doorgemeten en de verbind niet door.\
en de schakelaar op het slot ook niet.
de portier schakelaar in het andere slot is wel goed. de binnenverlichting etc werkt wel.
de achterklep gaat ook niet open via de afstandsbediening
verder zijn er geen problemen met de centrale vergrendeling.
heeft iemand een idee waar het probleem zich kan bevinden
alvast bedankt.