Geplaatst: 10-10-2007 8:47
[90269]Ik Heb hier een mercedes A170 CDI staan. Deze heeft geen vermogen.
Auto uitgelezen, storingscode P1470 Laaddruk regeling. Ik heb de oxykat van de turbo losgehaald, dit scheeld nagenoeg niets. Turbo word gewoon goed aangestuurd, magneetklep is ook al uitgewisseld. Drukstang van de turbo beweegt ook. Kan iemand mij misschien verder helpen met deze storing.
Bij voorbaat dank