2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-07-2006 16:28
[59726] Automaat schakelt niet goed, wij willen graag olie verversen maar volgens de dealer zitten er geen filters in.
Wie weet hoe ik de automaatolie moet verversen.