8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-10-2007 10:48
[90493]Weet iemand hoe je het serv en airbaglampje moet uitzetten, deze lichten tegelijk op, gaat dit manual of met kast? Krijg met de testkast geen verbinding bij serviceterugstelling.