Geplaatst: 05-11-2007 23:21
[92240]motor slaat smorgens niet meteen aan; duurt even, maar slaat wel in een keer goed aan
lampje van motorstoring/voorgloeien blijft onder het rijden branden
gloeibougies en relais ok; motor loopt verder ook gewoon goed
bij dealer uitgelezen; geen storingen en toch brand het lampje !!!
na wat geprobeer toch het geheugen gewist en lampje uit; start dan smorgen weer goed
Maar na een aantal kilometers/ dagen gaat het storingslampje weer branden en weer geen foutmeldingen
wie kan me opweg helpen?