Geplaatst: 09-11-2007 16:47
[92493]bij de eerste start gaat een paar sec nadat de motor gestart is storings lampje aan.kunt dan nauwelijks gas geven en motor staat een beetje te zagen.storing df066 stand actuator brandstofopbrengst 3.def als je hem uitleest tijdens de storing, en df066 def als het storingslampje uit is.
als je de auto uitzet en weer start vaak de hele dag geen last meer.
de actuatorkleppen boven op de pomp zijn al vervangen(lucas epic pomp)en volgens de storingstabbel weerstand gemeten is ok.als ik ze aanstuur met de clip hoor je ze ook goed tikken.iemand ervaring met deze brandstofpomp.
clio cb0j f8q 632 Vdiag 09